Utilitzem cookies per oferir-vos una experiència transparent i còmoda a l'hora de navegació. En utilitzar la nostra pàgina web acceptes l'ús de cookies. Més informació: Política de cookies

TARIFES D'ENVIAMENT

Fins a fi de la promoció, les comandes realitzades en les col·leccions primavera/estiu 20 i tardor/hivern 19/20, així com comandes d'altres temporades a partir de 60€, gaudeixen d'enviament gratis a península. I fins la finalització de l'estat d'alarma, l'opció de recollida en local permetrà la recollida un cop l'estat d'alarma hagi finalitzat, no abans.

Per a altres comandes, les  despedes d'enviament són les detallades a continuació.

Les despeses d'enviament s'apliquen a cada comanda i depenen del país de recepció.

Sempre enviem els productes per NACEX, excepte quan sigui fora de les zones establertes, que ho enviarem per Correos com a carta o paquet certificat.

Catalunya: 6,32€

Resta d'España: 6,87€

Portugal: 6,87€

Europa: 

         Zona 1:          França- 16,21€
         Zona 2:         Alemania, Bèlgica, Holanda, Luxemburg, UK, Itàlia - 20,36€

També es pot sel·leccionar l'opció de recollida al local. La recollida es farà a la nostra entitat, El Lloc de la Dona, per part del client, sense cap tipus de despesa i es podrà recollir des del dia següent de la recepció de la comanda. *

Lloc de la Dona: 

         C/ de l'Om, 5, baixos, 08001, Barcelona

         De dilluns a dijous de 9 a 18h

         Divendres de 9 a 15h.


* Donada la situació d'excepció i d'estat d'alarma que estem vivint aquests dies, aquesta opció permetrà recollir la comanda un cop l'estat d'alarma hagi finalitzat.  


 

LLIURAMENTS

On i quan

Els lliuraments es realitzen de dilluns a divendres. No es realitzen entregues els caps de setmana ni durant les festes locals. Les comandes només es poden entregar a residències privades. Els lliuraments es realitzen en horari d'oficina. Per això, per facilitar les entregues, es demana als clients que utilitzin les seves adreces de treball o altres adreces on hi hagi algú que pugui rebre el paquet. *

Termini de lliurament

Provincial - Regional: 48h, dies laborables. *

Nacional - Portugal: 48h, dies laborables. *

Europa:  Zona 1: 3-4 dies laborables |  Zona 2: 4-5 dies laborables. *

Normalment es compleix amb el termini de lliurament i, encara que Dona Kolors no pot garantir la puntualitat, totes les comandes s'entreguen en un període de 30 dies després de la data de confirmació de recepció de la comanda, com a màxim. Un cop enviada la comanda, el client rep un correu electrònic de notificació.  

Verificació a la recepció

El client ha de verificar l'estat del paquet en rebre'l. Si l'embalatge està malmès, el client no ha d'acceptar el lliurament. Llevat de pacte en contra d’aquestes Condicions de venda, l'import de la compra i les despeses d'enviament es reembossaran al client quan el magatzem hagi processat la devolució dels productes. Dona Kolors informa que el lliurament s'ha de verificar en un període de temps raonable després de la seva recepció. En cas que no s'hagi rebut cap comunicació de rebuig dels productes al cap de 30 dies del lliurament, Dona Kolors considera que el Client l’ ha acceptada. Això no afecta al dret del client de devolució o canvi d'una comanda tal com s'estableix més endavant.


* Donada la situació d'excepció i d'estat d'alarma que estem vivint aquests dies, el plaç d'entrega dels enviaments pot veure's alterat o suspès. Mentre el nostre partner de transports continui operatiu les comandes s'enviaran. Si es suspèn el servei, es suspendrà la recepció de la comanda fins que aquest es reprengui. En qualsevol cas, Dona Kolors es posarà en contacte amb el client per a informar-li de la situació de l'enviament i per a trobar-ne solucions alternatives, si n'hi haguessin. 


 

DEVOLUCIONS

Devolució de productes no conformes

El Client té dret a retornar productes defectuosos o no conformes. El Client disposa de 2 mesos des del moment de detectar la no conformitat del producte per informar Dona Kolors sobre el defecte o la no conformitat i procedir a la devolució del producte a Dóna Kolors.

Si el Client torna el producte perquè és defectuós o per la seva no conformitat s'accepta la devolució, Dona Kolors reemborsarà el valor del producte i les despeses d'enviament, a més dels costos directes de la devolució, als trenta (30) dies de la recepció per part de Dona Kolors del producte motiu de la devolució.

Això és sense perjudici dels drets que el Client té com a consumidor segons el que disposa la normativa vigent de caràcter imperativa sobre protecció de consumidors.

Devolució de productes per qualsevol motiu (dret de revocació)

Si el Client no està satisfet amb els productes adquirits, per la raó que sigui, disposa de 14 dies naturals des de la data de lliurament per retornar el producte sense necessitat de donar cap explicació. Les despeses d'enviament aniran a càrrec del Client.

El Client pot tornar el producte adquirit, sempre que:

- el producte no s'hagi rentat ni utilitzat de cap manera (excepte el desgast raonable com a conseqüència de la comprovació i d'emprovar-se el producte)

- el producte estigui complet (dos elements que formin un parell s'han de retornar junts).

Els productes s'han de retornar en el seu embalatge i etiquetes originals. Dona Kolors durà a terme la inspecció pertinent de la mercaderia retornada. Dona Kolors reemborsarà al Client el preu del producte i només en casos d'errors comesos per part de Dona Kolors també les despeses d'enviament, als trenta (30) dies següents de rebre la notificació de devolució del producte.

Canvis de productes

Per obtenir un producte en un altre color o talla, el client s'ha de posar en contacte amb nosaltres per correu o telèfon sol·licitant un canvi. Les despeses d'enviament corren a càrrec del client. Existeix la possibilitat de poder venir presencialment a l'entitat per fer el canvi. Canvi subjecte a la disponibilitat del producte.

Els productes no es poden canviar per uns altres, només s'accepten canvis per talla o color. Per a obtenir un altre producte, s'haurà de retornar l'article original i realitzar una altra comanda a través del lloc web de Dona Kolors.

Devolució de regals

Per fer la devolució d'un producte que s'ha rebut com a regal, el client ha de contactar amb la persona que va fer el regal i demanar-li que segueixi el procediment per realitzar la devolució. El reemborsament es realitzarà en la forma de pagament original.

Informació sobre reemborsaments

El reemborsament es realitzarà en la forma de pagament original.

Dona Kolors no realitzarà cap reemborsament fins que rebi el producte motiu del reemborsament i verifiqui les condicions al magatzem; un cop verificades les condicions del producte, el client rebrà un reemborsament amb l'import rellevant als trenta (30) dies de recepció del producte motiu del reemborsament en Dona Kolors.

Com fer la devolució

Per tornar un article posa't en contacte amb nosaltres mitjançant el correu comunicacion@donakolors.cat o trucant al telèfon 934412809 sol·licitant la devolució de la comanda. Rebràs les indicacions de com procedir.

El cost de la devolució es descomptarà del reemborsament.

Recorda que només s'acceptaran devolucions que compleixin els següents requisits:

- Les peces no s'hagin rentat ni utilitzat de cap manera.

- Les peces es trobin en el mateix estat en què es van lliurar i conservin la seva etiqueta original.

- El producte estigui complet (per exemple, hauràs tornar els dos elements que constitueixen un parell).

- Totes les ofertes promocionals hauran de ser retornades íntegrament.

Si un article retornat no compleix aquests requisits, no et reintegrarem el seu preu. L'article et serà retornat i les despeses aniran al teu càrrec.